انواع فریم عینک, دسته‌بندی نشده

عینک زنانه

عینک ایگل کالا

تنها مدل عینک زنانه که برای همه مناسب است

شاید این موضوع برایتان سوال شده باشد.

در بین این همه مدل و طرح های عینک زنانه و مردانه و این همه انتخاب که در مقابل مان قرار دارد و کدام انتخاب بهترین گزینه برای یک انتخاب عالی است.

اینکه کدام عینک برای مان مناسب است یا نه و بهترین عینک که برای همه افراد مناسب هست و در صورت خرید مورد قبول مان هست کدام گزینه هست و چه طرحی را داراست و به دلیل داشتن کدام ویژگی ها هست.

یکی از مدل های مناسب عینک برای همه افراد

طرح ها و مدل های متفاوتی وجود دارد که برای بیشتر افراد مناسب است از مدل های عینک با فرم گرد و فرم و طرح مربع تا طرح های محبوب و پرطرفدار که بیش تر افراد از ان ها استفاده می کنند و از این مدل و طرح های عینک حتی در بیشتر سکانس های تلوزیونی مورد استفاده قرار گرفته است.

یکی از این طرح ها که بیشتر افراد ان را با سکانس فیلم های همچون ماموریت غیر ممکن به یاد می اورند را شرح می دهیم.

عینک ایگل کالا

مدل خلبانی

در سالیان اخیر استفاده از عینک ها افزایش چشمگیری داشته است زیرا یکی از عوامل در ایجاد ظاهری شیک و صورتی زیبا است.

عینک های خلبانی یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین عینک های حال حاضر هست که شامل مدل زنانه و مردانه می شود و دارای رنگ ها و تنوع های بسیار است که نظر بیشتر افراد به خصوص خانم ها را به خو جلب کرده است.

عینک های خلبانی اولین بار برای خلبانان امریکایی برای کاهش انحراف دید ان ها در هنگام پرواز بر اثر نور خورشید و رنگ اسمان است.

عینک های طبی خلبانی زنانه را اولین بار شرکت بوش پلاس طراحی در میان مردم توزیع کرد این عینک در ابتدا برای اقایان و فقط مورد استفاده خلبانان بوده است اما پس از مدتی هم در میام مردم  و هم به ویژه در بین خانم ها عرضه و مورد استقبال خوبی قرارگرفت.

مدل طبی عینک های خلبانی

عینک های خلبانی طرح ها و مدل های زیادی دارند اما بهترین طرح ان برای افرادی که نیاز به اصلاح دید چشم خود دارندعینک با عدسی پلاستیکی روشن تر از شیشه است که گزینه ای مناسب و زیبا است.

کسانی که قصد استفاده عینک افتابی خلبانی را به عنوان عینک طبی دارند می توانند ان را به صورت عینک طبی مورد استفاده قرار دهند.

نمونه هایی از مدل زنانه عینک های طبی خلبانی پر طرفدار و محبوب در میان خانم ها و نوجوانان شامل

فرم عینک های خلبانی

یکی از عوامل مهم در انتخاب عینک نوع فرم،راحتی و وزن ان است که افراد به ان توجه می کنند.

فرم فلزی

فلز یکی از عناصری است که از سالیان دور از ان برای ساخت اجزا متفاوت به ویژه فرم عینک زنانه و مردانه استفاده می شده است امروزه از فلز های متفاوتی برای ساخت فرم استفاده می شود.

عینک ایگل کالا

فرم با فلز تیتانیوم

یکی از فلز های مهم که از ان در صنایع مختلف به ویژه ساخت عینک مورد استفاده قرار فلز تیتانیوم است این فلز به دلیل لکه نشدن،اکسید نشدن،وزن سبک،انعطاف پذیری و جنس محکم مورد توجه قرار گرفته است.

فرم با فلز ترکیبی

ساخت عینک با فرم از جنس فلز ترکیبی یا همان فلز مونل که دارای ویژگی هایی از قبیل انعطاف پذیری،مقابل در برابر خوردگی و ضد حساسیت است این جنس از فلز بیشتر مناسب کسانی هست که بیشتر طول شبانه و روز عینک به چشم دارند و یا دارای پوست حساس هستند می توانند برای جلوگیری از حساسیت پوستی از این جنس فرم فلز استفاده کنند.

این فرم فلز در بیشتر  مدل های عینک های زنانه و مردانه بهکار رفته است.

فرم کائوچو

فرم های کائوچویی دارای وزن سبک و راحتی بیشتر برای مدت زمان طولانی  بر روی صورت هستند اما دارای معایبی نیز هستند.

این فرم از عینک ها در صورت خراب شدن تنها از قسمت دسته توانایی تعمیر دارند همچنین عینک ها با فرم کائوچو به اندازه ای می تواند باریک شود.در مقابل عینک هایی که دارای فرم فلزی هستند علاوه بر استحکام و انعطاف پذیری بیشتر در صورت خرابی امتکان انجام تعمییرات بیشتر را دارد.

فرم فلزی می تواند در قالب ها و فرم های باریک تر و ظریف تر نسبت به فرم کائوچویی تولید شود به همین امردارای زیبایی و جذابیت بیشتر است همچنین عینک های فلزی اگر با جنس خوب باشد می تواند عینکی همیشگی برایتان باشد در حالی که عینک های کائوچویی دارای حالت یکپارچه هستند و بعد از مدتی بر اثر گذشت زمان حالت خود را از دست می دهد و شکننده می شود.

نتیجه گیری

عینک ایگل کالا

مدل عینک زنانه و مردانه دارای طرح های بسیاری است.

نکنه مهم و قابل توجه که می توان در انتخاب عینک به ویژه مدل عینک زنانه به ان توجه کرد ضد حساسیت بودن و کارایی ان است.

عینک های خلبانی با جنس فلز مولن می تواند گزینه ای مناسب باشد زیرا مناسب برای افراد با پیشانی بلند است که باعث افزایش زیبایی ظاهری انها می شود.

ه همین امردارای زیبایی و جذابیت بیشتر است همچنین عینک های فلزی اگر با جنس خوب باشد می تواند عینکی همیشگی برایتان باشد در حالی که عینک های کائوچویی دارای حالت یکپارچه هستند و بعد از مدتی بر اثر گذشت زمان حالت خود را از دست می دهد و شکننده می شود.

به مقاله ما امتیاز دهید
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *