انواع فریم عینک

 تفاوت عینک های طبی زنانه و مردانه

 تفاوت عینک های طبی زنانه و مردانه

 تشخیص تفاوت عینک های طبی زنانه ومردانه یکی از عوامل و کارهای دشوار هستش.

عینک های طبی که بیشتر دیدیم بخاطر ظاهر ساده ویکنواختی که دارن و کاربرد مطالعاتی ان برای بیشتر افراد تبدیل شده به کاری سخت و دلهره اور.

خیلی وقت ها شده که برای خرید عینک طبی به عینک فروشی ها مراجعه میکنیم از بین کلی کار یه طرح رو انتخاب میکنیم که دارای طرح و ظاهری ساده هستش که نمایان کننده مردانه یا زنانه بودن ان نیست و در  مراحل پایانی انتخاب مون هستیم.

در نتیجه برای پرداخت هزینه مراجعه میکنیم که صندوقدار، با قید این موضوع که این عینک زنانه یا مردانه هست و اگر برای خودتان میخواهید مناسب نیست رو به رو میشوید با احساس خجالتی ان عینک را کنار گذاشته و به دنبال عینک دیگری  میگردید یا مغازه را ترک میکنید و به مغازه ای دیگر مراجعه میکنید.

ما در این مقاله تلاش داریم تا این مشکل رو یکبار برای همیشه برطرف کنیم.

روش تشخیص عینک طبی زنانه و مردانه

برای تشخیص عینک های زنانه و مردانه هم می توان از قواعد و ملاک های مختلفی را در نظر گرفت که بیشتر افراد با ان ها به راحتی می توانند انها را از یکدیگر تشخیص دهند که به انها اشاره میکنیم.

از نظر نوع فرم

فرم عینک یکی از عوامل مهم در تشخیص مردانه یا زنانه بودن انهاست که رنگ و اندازه دو ویژگی مهم ان است عینک های زنانه دارای فرم های عینک با رنگ های شاد و ریزه کاری های ظریف و زیبا هست اما در مقابل عینک های مردانه دارای رنگ های مات و کلاسیک هستن به گونه ای که بتوان انها را با بیشتر لباس ها ست کرد و مناسب مراسمات و مکان های عمومی نیز باشند.

یکی دیگر از این ویژگی ها اندازه فرم های عینک است فرم های عینک های طبی زنانه دارای ابعاد و دسته کوچیک تر و خمیده هستن اما در مقابل عینک های مردانه دارای فرم و دسته بزرگ تر و بدون خمیدگی هستند.

بیشتر عینک ها با اندازه های کوچک برای خانم ها مورد استفاده قرار میگیرد مگر بعضی از مردان که دارای فرم صورت ظریف و کوچک هستن .

از نظر لنز

لنزهای عینک های  طبی زنانه و مردانه  رنگ انها به گونه ای است که خانم ها برای ست کردن با لباس های خود  نسبت به اقایان بیشتر .به  لنز های رنگی علاقه نشان می دهند و از انها استفاده اما بعضی مردان نیز از لنز های رنگی با توجه به قالب و فرم عینک شان استفاده می کنند.

رنگ لنز ها -عینک ایگل کالا

نوع قالب

یکی از بارز ترین ویژیگی هایی که افراد در خرید عینک به ان توجه میکنند نوع قالب عینک مدنظرشان هست مردان بیشتر به دلیل فرم صورتشان از عینک ها با قالب مربع و مستطیل شکلی استفاده می کنند اما در مقابل شکل قالب های زنانه که به دلیل زیبایی و ظرافت فرم صورت شان مناسب و مورد استفاده قرار می دهند. عینک با قالب بیضی و دایره ای شکل هستش اما می بینیم که امروزه بیشتر مردان و نوجوانان هم به عینک ها با قالب گرد به دلیل زیبایی ان رو اورده اند.

مهم ترین نکته در خرید عینک های طبی زنانه و مردانه

یکی از مهم ترین نکات در خرید عینک که افراد باید ان را مورد توجه خود قرار دهند توجه به نوع و فرم صورتشان هست که به انواع فرم صورت اشاره میکنیم.

فرم صورت قلبی

این افراد دارای چانه های ظریف و باریک هستن و گونه های برجسته هستن این افراد باید به دنبال عینک هایی طبی زنانه و مردانه با فرم متمایل به گرد برای افزایش و دل نشین کردن زیبایی صورتشان باشند.

فرم صورت بیضی

این افراد دارای صورت هایی زیبا هستن و بیشتر افراد دارای این فرم صورت هستن که انتخاب عینک را برایشان اسان تر کرده است این افراد می توانند با انتخاب عینک های بزرگ و منحنی دار زیبایی چهرهشان را دو چندان کنند.

فرم صورت گرد

این افراد بهتر است از عینک هایی با حالت تیز تر استفاده کنند که موجب زیبابی چهره و گزینه مناسب برای مردان و زنان است.

فرم صورت مربعی

این افراد در هنگام خرید عینک بیشترین سختی را متحمل می شوند به ان دلیل که با خرید عینک های زاویه دار صورتشان پهن تر از انچه هست  به نمایش  در می اید و بهترین گزینه خرید عینک برای این افراد عینک هایی با قالب و فرم منحنی است که هم مناسب صورت و زیبایی بخش ان است.

فرم صورت های کوچک

بسیاری از افراد دارای صورت های کوچک و ظریف هستند که همین امر خرید عینک را برای انها کمی مشکل ساخته است این افراد بهتر است از عینک های بدون قاب و یا عینک های باریک و ظریف استفاده کنند که چهره شان را زیباتر به نمایش می گذارد.

عینک -ایگل کالا

فرم صورت با پیشانی بلند

.اگر شما هم دارای پیشانی بلند هستید برای گرفتن بخشی از پیشانی تان می توانید از عینک هایی با قاب های بزرگ و زیبا استفاده کنید

نتیجه گیری

.تفاوت هایی بین عینک های مردانه و زنانه به ویژه عینک های طبی وجود دارد که افراد را در تشخیص انها دچار  مشکل می کند با نکات مطرح شده می توانید ان هارا از دیکدیگر تشخیص دهید وخریدی راحت و با دلگرمی خاطر داشته باشید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *