انواع فریم عینک, دسته‌بندی نشده, وبلاگ

مدل عینک های زنانه

مدل عینک های زنانه - عینک ایگل کالا

معرفی مدل عینک های زنانه

عینک های بسیاری با طرح ها و رنگ ها و مدل های متفاوتی وجود دارد.

گاهی وقت ها پیش امده که از یک طرح و مدل عینک خوشمان امده و به دلمان نشسته اما نام مدل و طرح ان را نمی دانیم و هرچه ابه دنبال ان می گردیم اثری از ان نمی یابیم پرطرفدار ترین و محبوب ترین مدل ها وطرح های عینک های زنانه را به شما معرفی می کنیم به گونه ای که انتخابی عالی با توجه به سلیقه و فرم صورت و کاربرد ان داشته باشید.

برخی از مدل های محبوب زنانه

مدل پروانه ای

یکی ازمدل عینک های زنانه،مدل پروانه ای است مدل پروانه ای به مدلی گفته می شود که فرم ان شبیه بال های پروانه باشد.

البته همه مدل های پروانه ای اینگونه نیستند و عینک هایی که حالت بیرونی فرم انها پهن و قسمت داخلی فرم باریک هستش گفته می شود.

عینک های زنانه مدل پروانه ای مناسب برای نوجوان تا گروه سنی بزرگسال می شود و فرم سایز بزرگ ان چهره ای زیبا و با نمک را به وجود می اورد.

مدل پروانه ای بیشتر مناسب افرادی است که دارای چهره ای با فرم و حالت مربعی هستند یعنی به گونه ای که ابعاد صورت ان ها با یکدیگر برابر است، همچنین مدل پروانه ای یکی از مدل هایی که مناسب صورت های گرد و بیضی هم هستند.

افرادی که دارای صورتی با چهره قلبی هستند نباید از عینکهای پروانه ای استفاده کنند و این افراد کسانی هستند که درازی صورتشان بیشتر از پهنای ان است.

مدل گربه ای

عینک گربه ای عینکی هست که مناسب یک رده سنی خاص نیست در چندین سال اخیر بین مخاطبان باز خورد خوب و مورد توجه چهره های سر شناس دنیا قرار گرفته است.

عینک گربه ای در قسمت بیرونی دارای کشیدگی و در قسمت داخلی طرح و حالتی ملایم دارد به گونه ای که حالت چشم گربه را به خود بگیرد.

عینک گربه ای یکی از مدل عینک های زنانه است که برای بیشتر چهره ها و همه افراد با هر سنی مناسب است کسانی که دارای صورت با فرم گرد هست انتخاب مدل گربه ای می تواند انتخاب خوب و قابل توجه باشد زیرا باعث می شود صورت کشیده تر شود و تمامی صورت مورد توجه قرار بگیر که همین امر موجب زیبایی دو چندان چهره تان می شود.

همچنین افرادی که دارای فرم های صورت مستطیلی و مربع و لوزی هستند می توانند از این مدل عینک برای زیبایی بیشتر چهره شان استفاده کنند.

مدل مستطیلی

مدل مستطیلی یکی از طرح هایی است بیشتر مردان و خانم های کارمند از ان استفاده می کنند اما طرح های ظریفی از ان نیز وجود دارد که جوانان نیز از ان استفاده می کنند و زیبایی خاصی به چهره شان بخشیده است و علاقه مندان زیادی دارد.

این مدل عینک های زنانه را بیشتر افراد با فرم صورت قلبی،گرد،بیضی و مثلثی هست وکمتر توسط افرادی که فرم صورت ان ها مربعی هست استفاده می شود.

البته نکته دیگر این است که انتخاب عینک یکی از عوامل ان سلیقه است که گاهی تضاد بودن مدل عینک انتخاب شده از سوی افراد بر زیبایی و دلنشین تر کردن چهره ان ها افزوده است اما بهتر است افراد در انتخاب عینک به فرم صورت خود نیز توجه کنند تا انتخابی عالی داشته باشند.

مدل مربعی

تولید عینک ها با فرم مربعی تحول عظیمی را در عرصه زیبایی به وجود اورد  به گونه ای که بیشتر افراد به این مدل عینک علاقه نشان دادند و به یکی از پر مخاطب ترین عینک ها در جهان تبدیل شد.

مدل عینک مربعی یک ازمدل عینک های زنانه و مردانه ای هست که برای تمامی سنین مناسب است و در بین خانمها به دلیل ظرافت و زیبایی ان مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است.

مدل گرد

عینک های گرد یکی از عینک هایی است که طرفداران زیادی به ویژه در بین خانم دارد و طرح های ان از قبیل فلزی،چوبیو فرم پلاستیکی ان وجود دارد این عینک دارای فرم های نازک وظریف است که دارای زیبایی خاص خود هست اما اگر می خواهید زیبای ان در چهره شما بیشتر نمایان شود بهتر است از فرم استات و یا کمی بزرگتر استفاده کنید.

این مدل عینک های زنانه برای صورت هایی که فرم و حالت صورتشان تیز و زاویه داراست مناسب تر است زیرا باعث میشود کمی از ان کاسته شود و چهره شان به تعادل برسد که همین امر موجب افزایش زیبایی در چهره شان می شود اما افرادی که دارای فرم صورت گرد هستند بهتر است از این مدل عینک استفاده نکنند.

نتیجه گیری

در این مقاله به برخی از محبوبترین و پر مخاطب ترین مدل عینک های زنانه پرداختیم که علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده اند.

نکته قابل توجه دیگر این است که در خرید عینک به مدل،کیفیت و فرم صورت خود در انتخاب ان توجه ویژه ای داشته باشید زیرا عامل تضمین کننده عمر ان و کارایی ان است.

به مقاله ما امتیاز دهید
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *